Måndag..

Jaa, och jag håller på att bli tokig, bet mig i tungan i lördags kväll, och i går så hade tungan svällt upp, hade lite problem med att säga S, men i dag så kan jag tammetusan inte ens prata, låter typ som jag är jätte full. :S Och det är inte det hemskaste, det är jag knappt kan äta, shit.. i går så fick jag knappt i mig en varmkorv till middag, och inte ens en godis kunde slinka ner och då måste det vara illa.

Nu ska jag nog stiga upp och äta gröt, jag har alltid haft svårt att äta på morron, men eftersom jag ska sitta på östra paviljongen mellan 9-15 så bör jag no ha ätit något otdentligt. Och ja jag vet att frukost är det viktigaste målet, och jag äter på morron, men sällan eller aldrig gröt så här tidigt.

Nae, nu tror jag att jag ordbajsar för mycket bara för att slippa stiga upp, det är så kallt utanför täcket. :S

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Vad är det för någonting du ska skriva egentligen?
Läser din blogg ganska ofta, så jag har länge funderat vad sjutton det kan vara ;P

2008-02-25 @ 09:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0