Min största fobi

är konstigt nog fötter.

Jag har aldrig tyckt om fötter, det finns bara EN människa som får röra min fötter och det är farbror Jan. Varför han får det har jag ingen aning om, men så är det bara. Jag klarar av att ta i mina egna fötter utan att äcklas men jag vägrar röra andras.

Det händer många gånger att Erik och Leif vill retas med mig och då håller de antingen fast mina fötter eller så petar de på mig med deras eller annat dyl. Jag håller allvarligt på att spy vid såna tillfällen. Det har hänt att mamma fått rädda mig för att jag hållit på att spy. Och inte nog med att jag blir illa mående så får jag panik, hela jag hurvas, sparkar och skakar.

Nu frågar ni er säkert hur jag kom in på detta ämne fötter, Jo jag insåg just att jag fått en blåsa av träningsskorna. Så nu återstår att se om jag får på mig några andra skor än foppa. Hoppas verkligen det för det är rätt kallt ute juh. :)


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Du jag håller med helt och fullt ... Fötter är bland det äckligaste jag vet ... Tycker inte om mina egna, kan röra vid dem men ABSOLUT INTE andras!!! Och andra får inte röra mina helst inte titta på dem ens...!Nu håller killarna på vara för stora, Maken får hjälpa dem klippa naglar m.m lilltjejen går bra än !BLÄ !

2008-02-05 @ 08:44:51
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Grannen.!

jag håller med, jag hatar föttar, därför min alltid är så fula för jag vill inte ta i dom. hahaa

2008-02-05 @ 10:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0