MixStaffet.

Ojoj, jag kan nog säga att jag är lika slut som de efteråt. Jag sitter här i soffan, hejjar och skriker, jag kämpar på som bara den.

De gör det otroligt bra Sverige men jag i fråga sätter hur A-C Olofsson tänker, jag förstår att hon vill hålla på med det här, för hon är grym. Men ska man verkligen tävla på denna nivå med en liten i magen!? Hon hänger inte riktigt med de stora åkarna som hon gjort förr, men man ser kämpar glöden i hennes kropp.

Jag tycker att skidskytte är en grymt bra tv sport. Synd bara att de andra lagen ska vara så grymt bra. :P



Kommentarer
Postat av: Erika

jag håller med!
jag är också heeelt slut på, tur att ingen ser hur jag håller på här hemma när det är sport på TV.

det ska jag göra :)

2008-02-12 @ 16:06:24
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Erika

aa men det låter bra det :) då har vi guldet säkrat nästa år då? :P

2008-02-13 @ 12:26:14
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0