Mördarpass

Huvvaligen, jag har verkligen vart på ett "mördarpass" på gymmet, spinning och det är alltid lika träligt att gå dit ensam, men efteråt är det så skönt, dock inte i dag. Fick sitta i bilen i över 5 minuter för att jag ens skulle orka få ned kopplingen. Huga..

Nu ska jag äta upp min mat och Duscha, sedan blir det nog att roa sig med lite böcker och småplock innan Gynning kommer på besök.  Undra vad det handlar om i kväll.. har jag då inte ens sett nån reklam, tänk om hon har gjort slut med mig, Nae tror jag inte..

Hade slutligen tänkt bjuda på en bild, dock inte från nu, för nu är jag svettig och äcklig. Men den är från i dag. :)
image100
image101


Kommentarer
Postat av: Madde

Cambridgekuren ska jag köra i en månad. :) Bara soppor och pulver.. lär nog avlida men men.. :)

2008-02-19 @ 19:08:19
Postat av: Mamma

Sötnos

2008-02-19 @ 20:36:06
Postat av: Frida

fina kort :D

2008-02-19 @ 21:26:46
Postat av: Anonym

snygg frilla =) på en fin tjej =)
Är allt bra?kram

2008-02-21 @ 09:10:00
URL: http://evalottastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0