Och så där...

Då var man hemma igen, ska just klä på mig, och sedan blir det att åka på affärren och handla lite mat så vi överlever de få dara vi ska vara här.

Helgen har vart skön, jag tror helt allvarligt att grönfjäll är det enda stället där ja verkligen kan koppla bort skolan. På tal om skolan så har jag lagt in önskemål om att få göra praktiken i storuman, och det verkar gå igenom. Skönt, helst vill jag ju vara i förskoleklass (6års) men det gick inte under denna kurs, så då sa jag att jag vill vara på Gungan. Så nu får vi bara hålla tummarna.

Erik påstod att om jag ska göra praktiken i storuman så kommer han att ligga och grina varje kväll och vara mörkrädd, men det tror jag inte ett dugg på.

Så förhoppningsvis kommer jag att infinna mig på Gungan från 21/4 - 28/5..
Nu hoppas jag för kung och fosterland att denna VFU samordnare uppfyller mina önskemål. :)

Kommentarer
Postat av: Mor Anna

Jag hoppas oxå att du får göra praktiken här hemma, tänk då kan vi spela BUZZ varje kväll

2008-02-11 @ 12:29:35
Postat av: Rebecca

Tur du har. själv har jag inte fått göra en enda praktik hemma... =(

2008-02-11 @ 15:30:59
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Rebecca

ska ni åka hem snart igen eller?

2008-02-12 @ 10:52:00
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0