Pang...

Hmm, i morron smäller det..
Nu finns det inget mer jag kan läsa, inget mer jag kan försöka lära mig. Nu är det bara att gå dit i morron och låta det bära eller brista.

Jag kan långt i från allt, men jag hoppas att jag ska kunna klara det iaf, det som håller mig lugn just nu är att det är endast 31p av 60 som är godkänt, dvs hälften. det borde man kunna ordbajsa ihop. eller ja ordbajsa tills man hittar svaret.

Nu var äntligen helveteshelgen över.. nu hoppas vi på lite sömn och lugn när tryggheten kommer hem igen. Nu blir det iaf ett avsnitt av greys innan jag ska åka på affären, måste ha med mig nå fika i morron.

Wish med Luck!
Håll tummarna
Sparka mig i röven,
Gör vad ni vill,
jag behöver allt stöd jag kan få.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är nog den enda som tycker att det är skönt att helgen är över :) Sov så gott i natt
Kram

2008-02-24 @ 20:00:44
Postat av: Anna

Håller tummarna här! :)

2008-02-24 @ 20:45:30
URL: http://tuesday.blogg.se
Postat av: Rebecca

Lycka till :)

2008-02-25 @ 10:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0