Riktigt slö..

Jaa, men det blir så när man inte får sova.. Grannarna partajjade tydligen i går. och med det liv det var i går så kan jag lova att det är rätt tyst. :) Hehee, och snäll så trotsade jag min huvudvärk för att ha på steron ett tag, fick inte jag sova i går ska inte dom sova nu. Hahaa...  (jag hoppas det hördes till Grannarna F & I så de oxå vakna upp ur dimman..) Hahaa

Sitter här ocfh har just ätit min frukost och gjort mig i ordning, så nu ska jag bara borsta tänderna och sedan åka på jobbet. Hugahuga, jag måste verkligen se till att läsa klart den sista boken i dag. Förhoppningsvis skulle jag försöka träffa Carin kring 6 så vi kan försöka få varandra lugna och hjälpa varandra att räta ut frågetecknen.

NejNej, snart ringer nog A-L, och funderar vart jag är så är väl bäst jag rusar i väg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0