Semlor..

Ja idag så är det Fettisdagen.

Äta semlor är  nog inget för mig, för det första så tål jag dem inte och för de andra så är jag inte så förtjust i dem heller. Så medans alla andra sitter och vräker i sig semlor så tar mig ett ordentligt dräpa pass på gymmet och förbränner lite av dökötte.

Jag sitter just nu i köket och pluggar, då har jag utsikt över gården och jag tror att av 10 st som har passerat har 8 st haft semlor i handen. Är det verkligen så "viktigt" man kan väl äta semlor alla andra dagar om man vill. Och frida jag har sten koll på dig, jag såg allt att du hade semlor i handen när du passerade.

Ja jag har oxå fallit för trycket, jag köpte faktiskt hem 2 semlor, men jag vet med bestämd het att de inte kommer att hamna i min mage, utan snarare i min sambos mage. Han har redan smackat i sig en han skulle äta den andra innan han åkte på jobbet för sen brukar de få en på jobbet. Så ja 3 semlor på en dag, jag får nog sätta diet på honom efter denna dag.


Vad säger ska ni äta någon semla i dag!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har tillochmed bakat semlor. ;) Jag tycker det är gott när det inte blir mer än någon dag per år, mer än så då blir man less. :)

2008-02-05 @ 13:23:42
URL: http://tuesday.blogg.se
Postat av: Erika

Tack snälla :)

Vi kommer nog kanske äta en semla, men jag gillar det inte så mkt heller så det blir högst 2 per år eller något..

2008-02-05 @ 14:39:50
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Lina

Haha, ja det är nog så. Gamle man blir föl på nytt! Haha

2008-02-05 @ 18:36:36
URL: http://anill.blogg.se
Postat av: Frida

Jaa det är klart 2st från bageriet vid coop

2008-02-05 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0