Sjusovare

Ojoj, vilken sjusovare jag har blivit. Eller det kanske hänger ihop med att jag ligger vaken till kl 3 ochser film. Måste försöka få ordning på detta, jag ska ju faktiskt jobba i helgen och då fungerar det verkligen inte att ha det så här. Så idag ska jag vara vaken hela dagen utan att sova. Tror det få bli ett långt träningspass i kväll så man möjligtvis är lite trött där kring 22-23..

Nu ska jag kämpa mot tröttheten, och det är inte lätt när man ska läsa något så tråkigt som utvecklingspsykologiska teorier. Suck..

Dags att öppna böckerna..
Dagarna går alldeles för fort, snart är det helg. Jag vill inte ha helg.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, ja man kan ju nästan säga att han sjunger om Storuman.

2008-02-21 @ 11:03:40
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0