Slagen Hjälte.

Jag tror mig veta varför min kära sombo hållit på som ett yrväder idag, han kämpade nog mot sin trött het, för jag ligger i sängen och spelar Betapet med mamma, han kommer och lägger sig bredvid och på 2 minuter somnar han, så nu är det tyst och lugnt.

Hade tänkt träna ikväll men det blev inte så, jag ville känna lugnet efter tentan, så det blir två pass i morron, bodypump på dagen och mitt favvo mördarpass på kvällen..
Sedan så måste jag ta mig en funderare hur jag ska göra med träningen under de 5 veckor jag är hemma.. Tycker att det är på tok för litet utbud på gymmet i stensele, jag skulle gärna ha step eller dance aerobic, så det känns nästan som jag kommer att träna på löpbandet och cykeln med Benny..

Bara för att man skrev tenta idag så betyder inte det att det är slut på läsandet. Så nu är det dags att öppna en ny bok. Suck, men ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0