Tisdag

Och ännu en dag av mitt glamorösa studentliv.

Jag vaknade kl 10 i morse, paniken kom genom kroppen och jag stressade upp fikade frukost började läsa och jag har hunnit riktigt långt nu, det är riktigt intresant faktiskt läser om "barn med särskilda behov." Tiden har gått så fort jag inte ens har hunnit klä på mig, sitter fortfarande i min pyjamas.

Händer annars i dag då?
Ska försöka läsa tills Erik kommer hem sedan så blir det gymmet och spinning, så skönt. ska verkligen trampa bort min träningsvärk sedan i går. När jag kommer hem så står förhoppningsvis middagen på bordet.
Sedan så är klockan så mycket att det bara blir att invänta i Huvudet på Gynning. Sedan blir det nog att krypa i säng, jag ska vara på skolan i morron.

Dags att fortsätta läsa nu. :)


Kommentarer
Postat av: StAnnapanna

Exakt så är det !
Men vi får försöka fånga dagen idag ;-)) När den är som bäst !

2008-02-12 @ 13:44:02
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Erika

ja jag är rikigt nöjd med den. tycker du gjorde rätt i att mejla henne :)

hm, som det ser ut nu ska jag dit i mars, runt den 13:onde. det är alldeles för länge sedan vi sågs eller hördes av :( not good! men någon helg ska vi väl kunna matcha ihop :)

2008-02-12 @ 13:59:54
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0