vätskebrist!?

Ja detta har då inte vart min dag. Jag har legat på soffan och längtat efter träningen och när den väl kommer så går allt bara rakt åt.******

Först så gick mina spinningskor sönder, så när jag då var tvungen att byta cyckel tappade jag verkligen motivationen. sedan så kommer jag hem, på dåligt humör gick jag med bestämda steg in på soffan där jag lade mig för att sura, vaknade efter en halvtimme yr och helt slut på. jag hade inte druckit något när jag kom hem så jag hade mer eller mindre vätskebrist. nu sitter jag och dricker vatten så jag lär få springa på toa flera gånger i natt juh.
Har just spelat betapet mot mamma så nu ska jag försöka äta en apelsin och plugga lite. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men nu är du väl på bra humör efter att du har spöat mig i Betapet

2008-02-21 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0