VFU

Ja, nu är det helt klart, jag ska göra min praktik på Gungan. Kommer att vara på avdelningen tummetott, och är det som jag tror så är det två av mina gamla fröknar som jobbar där, det tycker jag är lite roligt, jag har nog aldrig tänkt den tanken att jag kommer att få jobba med mina egna fröknar. :)

Så den 21 April ska jag med ett leende på läpparna stiga upp och befinna mig på gungan i Storuman. Det känns otroligt skoj, för jag vet att jag stormtrivs i deras miljö. Jag känner mig hemma, och det ska bli intresant och se om det har blivit någon förändring sedan jag var där för lite mer än två år sedan. Ojoj, jag tyckte att det var i går. 

Det enda jobbiga med denna praktik är att inte volvo kunde flytta produktionen till storuman för 5 veckor. Hur ska jag stå ut, ingen att gnälla hos när jag är less på mamma och pappa, ingen att kramas med i sängen, ingen som väcker mig kl 5 på morgonen och pussar hejdå. Ingen att bråka med om datorn. För nu tar jag ju hem min bärbara så jag kan inte ens bråka med Leif om datorn.. SUCK!! 

Men jag få se det positivt, jag tror att vi kommer att uppskatta helgerna mera.


Åhh, Nej nu ska jag inte sitta här och dagdrömma om hur skoj det ska bli på vfu.n utan nu ska jag tillbaks till nuet och läsa min bok. 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men inte blir du väl less på mamma :)

2008-02-27 @ 12:21:51
Postat av: Erika

Heeej! Ja vad bra, hoppas hoppas! Kram på dig

2008-02-27 @ 13:15:06
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Då kommer du att vara på Lilla kärlekens avdelning ju ;-))

2008-02-27 @ 16:06:42
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Rebecca

Ska ni REDAN hem, och sen luleå? va är du för globetrotter? :)

2008-02-27 @ 17:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0