Bara en fråga kvar nu..

Sedan så är jag förhoppningsvis nöjd. Det var tur att jag började med tentan i tid för i går fick jg för mig att börja om från noll, men jag raderade inte det jag skrivit utan jag skrev bara allt nytt. jag har inte skrivit om riktigt allt men nästan. Nu har jag skickat de två första frågorna på rättning hos mamma.

Idag så har jag hunnit träna så nu kan jag ta det lugnt i kväll, jag ska lägga mig på soffan nu och vila och försöka hitta en egen fråga, för det är en sån jag har kvar att göra. lite mysko tycker jag men åkej bara att göra en.

Jag ska försöka städa toan för 1000 gången. jag är liivrädd just nu, dels för att jag har redovisning i morron sedan så har jag seminarium på tentan på fredag så jag måste verkligen vara frisk. Har inte "råd" att vara sjuk här inte.

Tror jag ska scrappa ett litet kort i kväll, det är ju några som fyller år snart har jag insett, hade då inte ens ett kort åt dagens födelsedags barn, måste komma i håg att gratta henne i helgen, jag nämnde för pappa att de skulle fixa tårta till i helgen så vi får väl se hur det blir med det! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jaaa du får gärna kolla. jag slår en pling på torsdag och ser om du hittat det :)

2008-01-15 @ 19:03:15
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0