Bra start..

på dagen. Vaknade när klockan ringde kring 8 då skulle jag ut på prommis hade jag tänkt. Men jag vände i sängen för det verkligen ösregnade. Suck.. steg upp kl 9 lite bitter över att det inte blev nån prommis. la mig på soffan och muttrade. Efter en stund kom jag på att jag borde kolla mailen. och hela dagen vände. jag hade fått igen tentan som jag egentligen skulle ha haft för 1½ vecka sedan. Men den hade gått riktigt ruggit bra.

Så då fick jag krafter att ta tag i tentan som ska vara inne på torsdag. har börjat på den tidigare men lagt den åt sidan, men nu har det kommit fram igen. Ska försöka göra klart den i dag/kväll..
Nu ska jag ialla fall fara på gymmet, måste träna bort värken sedan i går. :) Träningsvärk är bara skön, då vet man att man lever.. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat

2008-01-15 @ 12:07:16
Postat av: Erika

Härligt :) Skrev prov igår och jag ber till gud att jag klarade det. Annars, skriver man ju bara om men det är ju skönt att slippa :)

Grattis till tentan i alla fall!

2008-01-15 @ 16:56:27
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Rebecca

Gratulerar

2008-01-15 @ 17:54:30
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0