crtl + A -->delete

Ja jag gjorde det jag länge vart sugen på att göra, jag tryckte på de magiska knapparna nu är ALL musik borta från datorn, nu ska jag bara invänta den nya sedan blire att börja om på nytt..
Nu när jag rensade bort musiken så insåg jag att de tog typ halva platsen på datorn. Mysko.. trodde inte att vi hde så mycket, kanske är därör den inte mått så bra. Hehe...

Hemma och är sjuk i dag, eller sjuk och sjuk vet inte vad jag ska kalla det!? Mjölk i kroppen eller en släng a magsjuka!? Bra fråga, mår då mycket bättre nu.. Måste ju se till att inte vara sjuk i helgen för både Emelie och Jenny kommer ju hit! :) Lovely.. Nog för att jag har ett stort shoppingFÖRBUD, men social kan man ju alltid vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0