Då satt man här..

och var verkligen fast i Gossip Girl. Jag vaknade i natt kring 4 och första tanken som snurrade i huvudet var undra om jag ska gå upp och se ett avsnitt. fast i självaverket var jag så trött att jag inte ens hade orkat tänka ut vad jag hette..

Det är helt sjukt, redan efter första avsnittet så kände jag shit, måste bara se nästa och jag blir bara mer och mer ivrig. jag hann med hela 9 avsnitt i går och de är ca 40 minuter långa. så det talar väl för sig själv. klarar jag av att sitta still så länge utan att hoppa runt och få damp så är det jäkligt bra! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, ja ibland så undrar man ju faktiskt ;)

2008-01-24 @ 13:54:53
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0