En egen...

Idag så hade jag avsatt halva dagen för att shoppa och vad händer!? jag är inte alls sugen på att shoppa så jag vandrar omkring där på stan och bara tittar, men ett fynd lyckades jag/vi göra, en digitalkamera så länge vi har pratat om att köpa en, så nu äger vi en.. eller jag kanske ska säga jag, för än har han inte betalt sin del..

Tittad epå täckbyxor idag, hittade inte ett par som jag kunde tänkas ha. hemskt men sant, det är bara därför jag har pengar nu, om jag inte haft det så skulle jag garanterat hitta många..  Men sånt är livet..

Nu ska jag ta och pillra på min kamera och försöka tänka på hur jag ska lägga upp kvällen smartast..
till att börja med måste jag åka och köpa lök så jag kan ha ner det i min taccopaj.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

men dom är ju ungefär lika roliga som råttor :P

2008-01-03 @ 15:40:34
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0