Eucalyptus.

Efter en kväll med mycket intensivt skrivande på min hemtantamen,
så har jag nu vämt mjölk och haft ner eucalyptus tabletter,
det är så gott. Men det bästa utav allt är att det gör gott för min hals.
Jag sitter och tittar runt på lite bloggar och bara myser.

Jag är känd för att vara en gör det sen person,
jag skuter up allt som kommer i min närhet.
Men i dag....
Blev jag så oerhört stolt över mig själv att jag tog tag i hemtentan i dag,
den ska inte vara inlämnad förens nästa torsdag.
kan ju inte riktigt säga att allt gick min väg men
om man jämför med Rebecca den stackaren, så gjorde det nog de.
aldrig skoj att behöva ha ont i magen över skolarbete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0