Förskolan och förskoleklassens kultur och uppdrag.

Så heter våran nya kurs och ja vad säger man,!? mer förvirrade lärare har jag aldrig vart med om. Helt sjukt.. Men efter att typ ett 50 tal elever satt sig emot lärarna och sa hur vi ville göra så fick vi om vi ville, så nu läser jag med de förskollärare jag läst med tidigare dvs 4st, sedan så har vi fått påökning av 2 personer till, så det blir nog kanoners.
I går så var jag hos min broder och lekte med barnen, men när det slutade med att jag satt vid datron och spelade pettson och findus så tyckte dom nog inte att jag var så rolig längre.. Sedan så är jag ju inte dum så jag tiggde mig mat där och fortsatte buset där.
Idag skulle då Broder komma hit och fixa min dator, så nu kanske den börjar fungera som vanligt igen. Men jag vill ändå ha en bärbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0