Great!

Så var allting klart på denna kurs, jag har redovisat skrivit hemtenta, ska bara finslipa lite sedan så en träff med klass och lärare på fredag. Kanoners.. så nu är det bara att ta nya friska tag på tisdag.

Hur som helst så mår jag bättre, provsvaren visar tydligen inget mer än de kunde säga till mig på plats, så nu får jag leva så här ett tag, jobbigt men va tusan andra klarar sig utan, det är bara att tänka sig för och inte låta allt gå av bara farten.
Så nu kan jag leva på något annat än hoppet när allt är bekräftat.. Skönt....

Ojoj, nu är det någon som ligger bakom min rygg och snarkar, det är hemskt vad man vänder dygnet när man har magsjuka, han sover när jag är vaken och när jag sover är han vaken.. ska bli intresant att se han stiga upp kl kvar över 5 i morron. :D

Kommentarer
Postat av: Mor Anna

Hmmm ja tänk dig för.....låt det inte gå i bara farten :)

2008-01-16 @ 16:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0