It´s Friday to day..

Nu har jag köpt både täckbyxor och täckjacka, är inte hundra på om jag ska behålla täckbyxorna men det tror jag. ska då iaf testa dem ordentligt i helgen så får jag se hur de blir. Jackan blev jag så kär i så den tänker jag då aldrig lämna igen.

Fick mig en trevlig kavajer idag på lunchen.
3-år och tyckte om att leka.
Så nu tror jag att Erik får passsa sig.


Pappa och Erik har länge pratat om att dom vill se hokey i skellefteå, så jag tittade upp om de skulle spela mot modo någonting hemma, men dock inte någon gång som passar oss. så mot min vilja har jag nu lovat att vi ska åka dit den 1 mars och se Skellefteå - Luleå. och i den matchen kan jag säga att jag tänker hålla på luleå för jag kan inte sjunka så lågt som Pappsen och Erik.

Men jag ska ju få se en Modo match nu den 26januari. och det är mot Skellefteå så jag håller alla tummar jag äger och har att Modo ska krossa dom så att jag få tyst på Erik nångång..

Mekonomen Nästa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0