Magsjukemat.. NejNej.

Det är finurligt det här, Jag tror att det är nå fuffens pågång.. Hihi
Söta människor man har runt om kring sig som ringer och säger A men inte B..

Idag så for jag och träffade gruppen en sväng, men jag har feber och är riktigt snorig och alldeles öm i kroppen, så jag ligger nerbäddad på soffan och pillar mig i naveln, jag borde egentligen åka och handla men det orkar jag inte nu, jag får ta det lite senare, är ju ändå inte dags för middag än inte.

Jag ska äta torsk, och Nej mamma det är inte magsjukemat, för jag har ju inte magsjuka. Vi eller rättare sagt mamma brukar göra en torsklåda som jag någon gång fick när jag hade magsjuka så än i dag så kallar jag den magsjukemat.. Mamma tycker nog inte om när jag säger så om hennes mat, men det får hon så lov att ta.. :)

Dags att bädda ner mig och min feber,
Kanske ska ringa till pappa och be han tycka synd om mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0