Många tankar och funderingar..

Ja vad ska man säga, Helgen har vart underbar! Lite shopping och hockey är aldrig fel. Jag hann även med att träffa kusinen en tväris, inte allt för ofta man träffas juh.

Hmm, jag har så många tankar i mitt huvud så jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag tror att jag ska börja med den där jävla (ursäkta språket) boken som ligger på soffan och gnager på mitt samvete, huvva...

Kring 12 så blir det promenad med Frida, sedan blir det att läsa mera tills gubben kommer hem för då ska vi hämta vårat nya vardagsrumsbord. Ja, jag vet vi har nyss köpt ett nytt, men jag vantrivs med det. Alldeles förstort och hemskt. så nu ska vi göra ett nytt försök.. Hoppas på att detta blir bättre.

Jag ogillar verkligen att vänta, jag kan inte göra annat än att tänka på vart min dator är, när flygplanen flyger över oss så tänker jag undra om det var postflyget som kommer med min dator, men den verkar inte komma idag iaf. Suck.. Men kanske i morron..

"Hoppet är det sista som lämnar en..."

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nudu var tjejen minsann djup =P "hoppet är det sista som lämnar en" usch... sånt brukar man ju säga när det är hemskheter på G, å det hoppas jag inte?!

2008-01-28 @ 12:15:38
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Anna

Haha - skönt, då är jag inte ensam ;)

2008-01-28 @ 13:25:00
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jamen va bra =)

2008-01-28 @ 13:49:28
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0