Nu börjar det ordna till sig..

Ja nu har han nog börjat piggna till lillgubben min, han har börjat äta lite smått men det är det lilla. Så i morron lär han väl vräka i sig maten. Jag har två saker som jag måste erkänna för er läsare.

1. Jag sa tidigare att jag inte var så rädd för att få det. vad då får man det så får man det. Men nu har det nog blivit lite annars jag vågar inte röra något Erik har rört i, och han får sova i vardagsrummet.

2. Jag har alltid klagat på mamma att hon städar för mycket och verka ha bacill skräck, men nu är jag där själv. Jag har städat toan minst 10 gånger sen i går morse. tragiskt, men som mamma säger, "äpplet faller inte långt i från trädet.."

dags att hoppa i säng....


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan man förebygga att man blir sjuk, så gör man ju det. :) Hoppas du klarar dig!

2008-01-16 @ 07:32:39
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0