Och nu var...

...kvällen över, disken som jag skulle fixa borta den förblev kvar på diskbänken. så jag har som ni kanske förstått haft fullt upp med annat, har plockat donat och fixat hela kvällen. Förstår inte när jag ska hinna allt, men i morron bitti när jag vaknar ska jag ta mig i kragen först en tur på gymmet sen hem fika frukost och diska undan sedan väntar det värsta av allt SKOLARBETE! suck.  Känns hemskt att väcka det lejon som sover, men det är tyvärr ett måste om jag nu ska kunna spendera min helg enligt planerna.

När gubben gick och lade sig kring 21.30 så gick jag dit för att ta en vilopaus och prata lite så nu har vi planerat helgen och jag tror att detta kommer att bli bästa helgen ever.. (om det nu blir som vi tänkt.. måste kolla upp lite saker först..)

I morron så blir det mission att skaffa kupevärmare till lilla pärlan, för i morse frös lillrumpan när vi hoppade in i den.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

å nu blir Rebecca nyfiken!

2008-01-04 @ 12:15:26
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0