Så där ja..

Då hade man kommit hem, sprungit ner till tvättstugan kastat i en maskin med kläder, ätit lite mat.
Har hunnit mycket på bara en timme.

Idag så har jag vart på skolan och redovisat vårt grupparbete för handledaren, gick då bara finfint, så nu kan man vara ledig med gott samvete i morron och bara njuta och invänta fredagen med de "riktiga" redovisningarna. Efter skolan så begav jag mig på strömpilen, hittade dom där skorna jag letat. och vad säger man halva prise. Sedan så gick jag där och strosade runt lite lätt, hamnade inne på lindex, och där var den Jackan jag har letat efter. jag provade och blev jätte kär, sedan så när jag skulle rådgöra med plånboken så visade det sig vara 80% Wiie, så en kappa för 199 kr. och det fanns en enda kvar och det var min storlek. vilken tur, ska diska och sedan fotografera skorna och kappan så ni får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0