Shit..

Min dator blir bara segare och segare för varje dag.
Det kommer upp myskorutor och allt. :(
Tror att jag måste börja tänka på en ny dator,
men det får nog bli mot sommaren..
För då vankas det födelsedag och då kan man juh få en sponsring.

Just för tillfället är den så seg att jag inte kunde starta Msn och skyp samtidigt, i vanliga fall skulle det gå på 2 sekunder. knappt så den kunde starta ett av dem.

Jätte förkyld blev jag på typ 1 sekund oxå, suck...
Snorig som fasen och grinigare än grinigast.
Tur att jag får massage nu när jag sitter här,
det ryckte upp humöret lite iaf.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har börjat min sponsring till dig så du kan köpa en ny dator - hela min lottvinst gick direkt in på ditt konto. Hahahaha

2008-01-06 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0