Sjukt...

Vad dålig jag är på att updatera när jag är hemma. Men det är det att jag sällan och aldrig sitter vid datorn då. bara när Mamma har tråkat ut mig totalt med sina snarkninga på soffan...

Helgen har vart bra iallfall.
Fredag: Tjejmiddag som sedan innebar att vi hamnade på 3.an, riktigt mycket folk där för ovanligheternas skull. Synd att det skulle sluta som det sluta. But that´s life.  
Lördag:  Middag hos Pappa och fira hans fru som fyllt år, sedan så mys i soffan med Emelie och Erik. Sedan så for vi ut och skulle ragga, och vi fick napp men det var 2 fula fiskar. Haha.. Men mycket skratt och prat i bilen.
Söndag:
Skotertur med Emelie och Martin. Skönt. :)


Jag har glömt mina nycklar hemma i storuman, hur klantig får man vara!?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe ja dom kanske är det =) Hoppas dom två fula fiskarna inte var jag o Lars ;P

2008-01-21 @ 11:19:37
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Rebecca

Aha! näe jag åker tillbaks på onsdag eftermiddag/kväll nångång. börjar inte förrän på torsdag. Men då kommer jag inte åka hem på flera veckor tyvärr.... suck

2008-01-21 @ 22:19:52
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Rebecca

näe precis, men jag har haft de väldigt bra nu ett tag att kunna va hemma faktiskt. men nu blire två månader som de blir sämre... men men, jag kommer nog överleva =) Snart äre ju helg igen och HOCKEY, heja MODO =)

2008-01-22 @ 10:08:52
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Mor Anna

Men nu tror jag att du har blandat ihop mig med någon annan, jag brukar väl inte ligga på soffan och snarka :) I dag har jag skickat ned nycklarna till dig med Birgitta som skulle till Umeå, himla tur att du har mamma!!!!

2008-01-22 @ 13:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0