Skolarbete...

...På en fredag kväll, kan det bli värre? Nae. men nu när jag ändå sitter här och håller på med lite nyttigheter så kommer jag på att jag håller på med en kurs som heter Kommunikation i didaktisk praktik. låter kanske inte så roligt men faktiskt så har denna kurs vart över förväntningarna.

Min grupp håller på med en uppgift som har rubriken IT som kommunikation och stöd för lärandet.
Just nu så håller jag på att försöka komma på / samla in argument för och emot hur kommunikation via nätet kan stödja lärandet.
Så jag blir jätte glad om ni har lust att skriva en rad om vad ni tycker och tänker. Om hur ni som elev/förälder/lärare skulle kunna andvända er av blogg/msn eller annat dyl. kommunikationssätt på nätet. Och hur tror ni att det skulle fungera?

Nu ska jag tillbaks till böckerna...


Kommentarer
Postat av: emelie

jag tror att jag har paratat med dig om det där:P haha men jag har en sak å säga he lär de :P

2008-01-05 @ 01:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0