SnorEmma...

Kan lova att jag har nyst minst 50 gånger i dag, samt att jag snorar som aldrig förr, min bästa vän heter nässpray för tillfället. Har varit på skolan i dag, men sitter hemma just nu, ska skriva en personlig reflektions"rapport" över vårat grupparbete. sedan så skulle vi ha en konferans via Skype kl 15.00

Så jag tänkte att jag skulle slänga ihop den där "rapporten" nu så att jag kanske kan börja på spåna lite på tentan i kväll, skulle vara skönt att få den bort gjord, den ska inte in förens nästa torsdag, men man skulle väl vilja njuta några dagars ledigt... :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu är det sista timman på min tävling.
Vill du vinna ett skräddarsytt paket?

2008-01-07 @ 13:46:49
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0