USCH...... Jag hatar det...

Jag vaknade i morse kring halv 8 av att telefonen ringde, det var Erik som skulle berätta att nu kommer jag hem. aha tänkte jag nyvaken som jag var. Jag tänkte inte längre än att jag skulle få mysa med han nu när han var hemma. Men jag har ångrat mig, för han har MAGSJUKA.. Usch..  Så jag har tagit ett beslut nu, Jag ska ta in på hotell tills de har sanerat lägenheten.

Bara tanken på att få det gör mig dålig... USCH.. Jag har då inte tid med nå magsjuka. för jag har faktiskt kvar en redovisning.. Bara att hoppas på det bästa och inte pussa på han, men jag tror att jag redan har de äkliga bacillerna.

Idag ska jag klippa mig och färga håret.. Kan lova att det behövs..
Jag har inte klippt mig sen 5 månader tillbaks.. eller jag har klippt luggen men det räknas inte.
Får väl lägga in en bild sen då. :)

Några tips på hur jag ska klara mig från detta h-vete!?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Käka hel vitpeppar! Funkar alltid för mig.

2008-01-14 @ 10:02:37
Postat av: Rebecca

åsså ska man absolut inte tänka på det! för då har man psykiskt ont i magen flera dagar innan man får de på riktigt, OM man får det =)

2008-01-14 @ 10:36:29
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Rebecca

Förstår det, själv skulle jag ha PANIK! tvätta händerna ofta ofta ofta! sprita av toan innan du använder den! och gnugga dig inte i ögonen, lätt som en plätt va? ;)

2008-01-14 @ 15:07:26
Postat av: Lina

Som föregående talare - vitpeppar och sprit. Det är det bästa!

2008-01-14 @ 18:10:33
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0