Vad jag skämms.

Jag avskyr att be folk om hjälp. Jag har alltid haft viljan att kunna klara mig själv, men när det kommer saker i mellan, tex ekonomi eller andra saker så är det inte alltid så lätt att klara sig själv.

Som sagt så avskyr jag verkligen att behöva krypa till korset att be om hjälp. idag har jag nu gjort det och det smärtar i mitt hjärta och min stolthet. Men ibland måste man krypa till korset. det händer nog alla mer eller mindre någon gång under livet.

Det är väldigt tur att man har så många nära och kära som alltid finns där och som alltid ställer upp. Ibland känner jag mig så bortskämd. och det kan jag vara i många lägen. men det är mycket jag har fått skaffa själv oxå. Idag så tackar jag mina föräldrar för att jag många gånger har fått klara mig själv. Jag har många gånger under min uppväxt sett dem som hårda, men nu förstår jag att de bara ville mitt bästa, Och jag vet att de skulle alltid ställa upp för mig om jag hade det tungt. Som sagt idag tackar jag Mamma och Pappa otroligt mycket, utan dem skulle jag nog inte klara det här.

Tillbaks till Gossip Girl.

Kommentarer
Postat av: Mor Anna

Alla kan ibland behöva hjälp med både det ena eller andra. Man ska hjälpa varandra så gott man kan!
Kram mamma

2008-01-24 @ 15:38:22
Postat av: Rebecca

Va äre för skämt med det här bloggandet? Snacka om att man måste vakta sin tunga här ute på nätet... alltid äre nån som ska bli upprörd över nåt. Om jag säger att jag ska servera döfika på en begravning, ser du det som att det är "tämligen kränkande" och måste kommentera eller tänker du inte vidare på det?

2008-01-24 @ 17:20:20
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Rebecca

haha dögrävare... =)

2008-01-24 @ 19:59:26
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Mor Anna

Skellefteå vann Norrlandsderby
Linköping tog tre poäng på bortaplan när laget besegrade Modo med 4-2.

Vad säger du nu då?!

2008-01-24 @ 21:27:33
Postat av: Emma

Svar Till Mamma... antingen har du kopierat det från någon tidning eller så råkade du se på sporten. Haha..

2008-01-24 @ 22:53:40
URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Erika

tack tack. det är väl inte så vanligt att man uppvaktar men min farfar han slår på stort, haha!

på tal om att be om hjälp, det måste de allra allra flesta göra någongång i livet. så är det bara..

2008-01-25 @ 17:03:28
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0