50år...

Idag fyller min pappa år, och det är inte lite, han fyller 50 bast..

Så idag så kom han hit till umeå med fru och barn eller ja jag var redan här men syster var då med. så i morgon ska vi ut och äta och gratta gamlingen... :) Men bara för att han blev 50 så blev han inte oduglig, nae inte alls för farsgubben har borrat upp mina speglar som jag har fått vänta på SÅ länge.. Riktigt bra blev det oxå, så nu efter 1½år (hur har jag överlevt?...) i lägenheten har  äntligen en helkroppsspegel, nu slipper jag ta lös en annan spegel för att kunna se helheten. :) Nice...

Nu var det dags för sängen så man orkar springa på stan med systeryster i morgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0