Bio

Japp, då hade jag vart på bio med Hannapanna, vi såg som sagt sex and the city.. och den var hur bra som helst.. Den måste ses igen, jag vet att gubben vill se den så jag måste bara se den med han oxå.. :)

updaterad på lite skvaller iaf.... ;) Wiiiee...

I morgon ska jag kunna köra bil och sedan så ska jag orka vara med emelie, då är det 2dagar sedan operationen gjordes så då borde jag kunna leva normalt igen.. jag hatar att sitta stilla och inte kunna göra något...

Hur som så har jag fått mig ett gott skratt idag, mamma har suttit och berättat om vad jag gjorde och sa på uppvaket.. Jag hade ropat med gråten i halsen högt och tydligt, - Mamma, jag är hungrig.... Sedan så hade jag ropat på hebbe (Leif) och bett han ta av mig sockarna.. :) Hahaa... ja tänk om jag bara hade fått minnas en liten del iaf.. :)


Nae, nu ska jag ta en macka och sedan hoppa i säng....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0