Kalas...

Vilken dag det ha vart... började med att vi kutade runt på massa affärer. och tro mig jag shoppade inget, det stod min syster för. Sedan så blev det hem, duschen och fixa sig innan vi skulle ut och äta.

Vi åt middag på garaget heter det, låter kanske lite komiskt, men det var helt underbart! det fanns grillat och ja det var helt underbart. Stället ligger på Umedalen, eller som systeryster sa.. mumindalen.. jag åt så mycket att jag är proppmätt, grillad kyckling med klyftpotatis, majs, beasås, ädelostsås och BBQ sås. Och en hel del sorbetglass till efterrätt.. MUMS..
Jag blev så mätt att ett tag funderade jag om stygnen på magen skulle spricka... Haha..

Och det bästa med denna helg det kommer i morgon, då ska vi gå allihopa på Rhapsody in Rock, det var pappas födelsedagspresent. :) Lovely..

Nae, nu ska jag och Älsklingen försöka lösa lite korsord och träna upp hjärncellerna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0