SATC

Yepp, i kväll ska jag få se den filmen. :)

Jag hoppas bara att jag kan hålla mig och inte gapskratta för det gör så ONT i magen och såren, Då gråter jag hellre...


Idag så har jag vart på apoteket och införskaffat saker så att jag kan lägga om såren, och jag trodde verkligen inte att jag skulle lägga om de själva men vad gör man när Mamma och Leif går där ifrån och hurvar och ryser när jag visar.. Visade min syster och hon körde nästan näsan i såret och grimagerade och tyckte att det luktade äkligt, ja men var bruka ju inte lukta så gott.. :)


Kommentarer
Postat av: andréa

åh den verkar riktigt bra :)

2008-07-08 @ 17:18:06
URL: http://andreajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0