Vilket väder..

Sååå skönt det är ute, det värsta är att jag inte ens få sola något, och inte bada heller.. varför var jag tvungen att bli opererad nu!? kunde det inte ha vart vinter!? SuckSuckSuck....... jag vill sola och bada....

Har fått nöjjaa mig med en dag med Emelie, och det var väl inte fy skam, sedan så åkte vi upp till peter för att äta lite glass och tittade på en sväng medans han la golv.. :)

I kväll blire kalas hos födelsedagsbarnet...! :) skojskoj...
I morgon bär det av till umeå, ska försöka lura pappa till nå dumheter, han fyller ju 50 på fredag. :) Hihiii.. Hoppas bara på kanon väder. :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Tror du det? :) Jag tror nog att jag verkligen skulle trivad med det också. 3½ v. till. Det är inte så mycket men för mig känns det som en evighet =/



Hur är det med dig nu då?

2008-07-10 @ 19:22:44
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket! :) Ja, vi får väl se hur det funkar med allt. Haha, ja nu får du fundera ;)

2008-07-11 @ 10:31:01
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0