Fotboll...

Jaa, vad säger man!? lika bra att jag inte säger något så har jag inget sagt.

I morgon mitt på dagen någon gång bär det av till lse, där jag ska spendera hela långa helgen och endast med trevligt folk. hoppas man hinner träffa lite folk innan de åker hem på kvällen. Men det ska nog lösa sig, jag har beräknat att Emelie kommer kring 16 och lika så att Malin slutar sitt jobb då, så det blir kanoners.

Trots att min älskade har bangat så tror jag att det kommer att bli en toppen helg, visst kommer jag att sakna han men det är bara att bita ihop och acceptera hans val. På måndag så drar mitt jobb i storuman igång så vi kommer tyvärr endast att träffas en helg (storumandagarna, då man oftast inte träffas ens eftersom vi är med våra vänner på olika håll.) innan Eriks semester men det är väl bara att bita ihop och se till att lyckas med det här.

Dags att sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0