Saknad...

Ja, nu var storumandagarna över och jag kan inte säga annat än att jag hade otroligt skoj och att jag har världens bästa vänner.. :)

Bilder kommer från midsommar och storumandagarna så fort jag fått tag på en kabel till kameran. :)



Just nu ligger jag i sängen och kan inte sova, det är så tomt utan Erik. Han är i umeå och jobbar och jag jobbar här i sug Storuman, vill inte vara här nu... Jag vill vara hos Erik, men nu är det bara två veckor kvar, sedan är vi återförenade igen. Då blir det lite semester och sedan så blir det tillbaks till umeå och vardagen med studier och hela köret. och jag längtar faktiskt. Men som sagt, först blir det semester. :)

Nae, nu måste jag nog verkligen försöka sova igen.. ska försöka ta mig till drömmarnas land och träffa sötisen på bilden nedan.. :) hihiii...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0