Helgen..

Måndag morgon och jag sitter/ligger i sängen med datorn i knä och försöker få tummen ur och ta mig ut på en promenad innan det är dags att börja städa lite.

Helgen har vart skön och det har inte hänt allt för mycket, rätt lugn och massa mys. Fredag kväll så gjorde jag typ inte ett skit, umgicks med Emelie, var och träffade vännen ptr och bara surrade innan nicke "tog" honom i från oss. Så då begav vi oss hem och sov istället. 
Lördagen började dagen med tårta hos Linnéa som fyllde 13år. efter det så begav jag mig ut på hembygdsgården där Ptr och Isak var och snyltade tunnbröd hos Ankan och Maggan, så det slutade med att jag fick med mig en stoor påse tunnbröd hem. På kvällen så begav sig Älsk på någon fest medans jag och Emelie tittade på fotboll, sedan så hann jag och Emelie med att skratta så vi hade kramp i magen. Vi hamnde utanför hotellet där vi satt oss på en bänk och pratade med Patrik och gänget. Sedan blev det hemgång, och nicke den stackraren körde men det var nog den roligaste hemresan någonsin. Hahaa.. Jag och Emelie höll verkligen på att döö av skratt. Natt bestod av en massa viktiga samtal med älskade vännen i kris..

Söndag morgon fick vi besök av Emelie och Niclas och det hela slutade med att vi låg alla fyra i våran säng och snurrade. Sedan fick grabbarna värsta iden om att fara ut och åka Buggy, jag och Emelie höll oss till det säkra och fick mig en BMW ragg med ptr, och vi hade då tak över huvudet och lite värme. :)

Sedan så begav vi oss till umeå och där sitter jag nu och ska just klä mig och he ut mig, för nu har jag svamlat nog. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha en bra vecka :)

2008-06-16 @ 10:40:09
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: christina

hallooo, vad ska denna dam göra på midsommar?? Kvar i umeå eller??

2008-06-17 @ 00:12:52
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0