varmt...

Oh, vad varmt det är i mitt rum.. har dörren öppet till garaget men det hjälper inte. tror aldrig att jag vart med om att det varit så här varmt här inne. Sedan så när jag väl skickat hem mina gäster och ska sova så börjar det surra runt huvudet, jo mycket riktigt där flyger en mygg.... GAAAAH.... jag blir tokig....

Sedan så håller jag på att sakna ihjäl mig efter Erik.. vill ner till umeå, men äre värt!? han jobbar ändå och när han väl är hemma så sover han, han har alltså eftermiddagsvecka. så jag överväger starkt att vara hemma hos mamma... :)

Dags att sova!? Oja...

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

blomstertigern... hi hi det var ju bra !!! Ha en bra dag !

2008-06-12 @ 07:34:34
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0