Boring..

Jaa vad ska man göra!? har legat hemma nu i min ensamhet i 2dagar i feber och absolut ingen ork, har försökt läsa men det är något konstigt med boken för så fort jag tar i den så somnar jag.

Erik är så tjurskallig och jobbar trots att han inte mår bra så han somnar ju typ i samma veva han kommer innanför dörren, så han var inte så värst social han heller. Suck.

Jag åker hem på torsdag kväll och i helgen ska jag bara ligga inne och titta på massa film och mysa med gubben. Är vi piggare så hade vi väl tänkt försöka ta oss ut med skotern en sväng. Alla andra åker ju till Grönfjäll, men jag orkar inte det blir alltså 35mil att köra på söndag kväll, och det har jag ingen lust med.

Bjuder på en bild sedan i sommras. :)

image116

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ååå va mysigt att bada... vill oxå

2008-03-11 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0