Dåligt Persson

Jaa det är dåligt av mig att jag aldrig skriver, men i helgen har jag inte gjort så mkt förutom att legat på soffan och försökt få tillbaks orken, natten till lördag sov jag 12 timmar och det är olikt mig, samtidigt hade jag sovit en sväng på dagen.

I går gjorde vi ett tappert försök att ta oss ut och vad händer då!? jo skotern går sönder, men det verkar ha löst sig med delar och allt, så vi är då inte skoterlösa till påsk. Pjuh...

I går kväll så gick vi ut och åt med Emanuel och Emma, jätte gott och sedan blev jag och Emma bjudna på Garvsyra där vi fick oss ett gott skratt.. Efter det så blev det en sväng hem till Daniel och skulle kolla läget, träffade lite folk som man inte ser allt för ofta.. :) Fick juh kramas med Jenny oxå.

Påtal om Jenny så tror jag att det är dags för en Emma & Jenny dag, då inga andra får komma in i våra liv... många frågor, funderingar och världsproblem ska lösas innan jag åker till umeå.. För nu kommer vi att vara i från varandra i typ 3 veckor. om jag har tur så ska jag hinna ge henne sin födelsedagspresent på torsdag innan det är dags att lasta skotrarna och åka i väg till fjälls, 10 dagar i fjällen utan jenny och dålig teckning, shit... Stackars Emelie, det är hon som kommer att få ta skada av alla mina frågor, funderingar och världsproblem. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0