Ett Födelsedagsbarn

Ja idag så finns det ett Födelsedagsbarn i min närhet, Storebror fyller 33år år idag. Snäll som jag är så har jag redan grattat han, det lät ungefär så här: 

Grattis på födelsedagen! 
-Vad gammal du är, 33år. ojoj..

Det är många som påstår att jag snart är i kapp, men det måste ju typ vara omöjligt, för han kommer alltid att vara 12år äldre än mig, så det så.  :)
Å inte blir det någon tårtbit till mig heller, för jag skulle tydligen få skylla mig själv när jag skulle åka hem till mamma. 

Nu är det dags att börja fixa och dola så jag är klar nångång. :)  


Kommentarer
Postat av: Rebecca

habbahabba Zutt zutt

2008-03-06 @ 17:24:27
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0