Go Natt...

Ja det är tragiskt, så fort han jobbar eftermiddag så vänder jag på dygnet, tur att jag bara går 13-15 i morron, så då får jag åka hem och sova sedan.

Jag går fortfarande och nynnar på Ännu doftar kärlek av Marie Fredriksson den låten är så bra.

Vad ska man annars säga då? jo att jag och Emelie har haft riktigt ruggit tråkigt ikväll, suttit i över en timme och löst våra världsproblem, men jag fick mig allt ett gott skratt. Vad dessa pojkar kan ställa till med. Haha..

Nu är det någon som tycker att jag ska slita mig från datorn och lägga mig i sängen.


Kommentarer
Postat av: Cec

God natt!

2008-03-04 @ 01:46:42
URL: http://heartsick.blogg.se
Postat av: Rbeecca

jaaaps, jag vet. ledigt är bra ;P

2008-03-04 @ 10:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0