Kändis!?

Kan man kalla det så!? Skulle inte tro det, men jag har iaf fått många sms av många som frågar vad jag gjorde i Tidningen. Eller ja..

Vi kan ju börja här, allt är jennys fel. eller nej kanske mitt eget. Jag och Erik hade sagt att vi inte skulle sätta våra fötter på marknaden i lycksele, för det är alltid så mycket folk osv. Men Ja, jag lessnade på att Erik bara var och skruvade jämt så jag tog en fika med Jenny där hon berättade att hon skulle vara chaffis till lycksele. Så jag tänkte ja men jag kan ju följa med. Så jag for hem, duschade, bytte om och åt nmiddag.  Sedan så tog jag en vinflaska i ena handen och vandrade till Jenny.

När vi satte oss i bilen så var jag tvungen att ringa till Malin och beklaga mig över att inte ha något å göra, så hon inte skulle förstå att jag var på väg till henne, för det skulle bli en surprise. Så jag luskade reda på att hon skulle till marcus, så jag och jenny packade in killarna i bilen och beav oss till Marcus och när då malin ringde på dörren så var det jag som öppnade, trodde faktiskt att hon skulle trilla baklänges i trappen.. Haha.. Så det blev en lyckad surprise.

Väl där så blev det massa prat med alla som jag inte träffat sedan ja helt ärligt tro jag sist måste ha vart annandagen. Mycket skratt och så.  Väl på hotellet så kom det en tjej och frågade om vi ville vara med på vimmelbilder, och vi blev så uppspelta så att sofia råkade skalla malin, och ja hej och hå.

Men vi hade skoj så länge det varade. Väl hemma så fick jag sova 4 timmar innan vi begav oss ut på skotrarna, ute hela dagen, så jag har lite träningsvärk i dag.. Ojoj...

Blev inge skola för mig i dag, men jag ska ta mig förbi hos Carin en stund i kväll och surra lite. :)


Kommentarer
Postat av: Erika

ja, jag såg dig ju i tidningen (eller på vk.se). det är ju inte helt fel att vara kändis från tidningen ;)

2008-03-03 @ 15:32:29
URL: http://stodocka.blogg.se
Postat av: Jennyjay

Haha mitt fel!? nu tror jag väl du svamlar ;P är väl inte mitt fel att du är snyggast å lyckas komma med i nån tidning ;D PÖSS

2008-03-06 @ 19:21:18
URL: http://j3nnyjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0