Nöjd nu Emelie!?

Usch vad denna lilla tös har vart på mig att uppdatera, men inte så lätt när man har massa att göra..

Jag har nu äntligen gjort bort allt, så i morgon är det bara att åka på skolan och hoppas att vi kirrar redovisningen så smärtfritt som möjligt. sedan så är det paniken hem och göra sig klar innan Benny kommer och hämtar mig.. Pjuh. jag slapp köra hem själv, jag sparar både på orken och en massa pengar, för isåna fall hade vi juh måsta köra 2 bilar ner igen efter påsken.

Har riktigt ont i halsen nu igen. Suck.. Men jag är inte ett dugg förvånad, det är väl typ 17påsken jag är sjuk av de 20 påskar jag vart med om.. varför händer det alltid på påsk!? kunde det inte hända på 1.a maj.!?

Suck.. hatar eftermiddagsveckor. :(

Kommentarer
Postat av: emelie

nöjd :D

2008-03-19 @ 18:10:58
Postat av: Anonym

Ä inte du sjuk 354 dagar per år!?

2008-03-19 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0