Stålande väder jjuh..

Tisdag morgon, Solen skiner och det är ca -5 grader. Och jag är på väg till skolan, hade mycket hellre vart ute i solen. Men vad gör man inte för sin framtida karriär!? Hmm...

Men jag får tänka positivt, jag går endast i dag sedan så är det bara hemstudier och inte så väldans mycket att läsa. Det börjar dra ihop sig till kursens slut, en redovisning v 12. verkar inte vara en allt försvår uppgift, sedan så en hemtenta v13. och sedan så ska den förhoppningsvis vara godkänd, det återstår att se hur det gick på den hemska saltentan. huvva, bara jag tänker på det får jag rysningar i kroppen.

Nu ska jag väcka sömntutan och sedan börja bege mig mot skolan.. Hmm, Lunch kanske vore något. vad ska man äta då!? Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0