Trisslotter

3dagar man ligger här i feber.
Nu tycker jag att det får vara nog, jag är less.

Eftersom jag nu har legat här och tyckt synd om mig själv i dag så ska jag försöka bli miljonär, fick ett erbjudande om att köpa 4 trisslotter och få en femte. Så det tänkte jag roa mig med idag.  För rätt som det är så kanske jag vann en hundralapp eller så, då kanske jag har råd att tanka toyan och bege mig hemåt till mamma.

För där hemma vet jag att jag inte behöver sitta och beklaga mig för er stackars bloggläsare, då kan jag beklaga mig för mamma. Men jag kan berätta en hemlighet, E skickade just ett sms och skrev att vi åker hem i morgon när han sluta. I love it. Det är inte det att jag inte trivs här, men jag skulle vilja att mina vänner fattade att de måste flytta hit så jag slipper vara så ensam, tänk om ändå Jenny hade vett om att flytta ner till mig. eller Emelie, men hon har så många år kvar i skolan så jag blir nästan mörkrädd.

Men en sak är ju säker att om ca 2-3månader kommer det nog att vara skojigare här, för då kan jag alltid säga till mini E (J) att det vankas middag här, för sånt tror jag inte att han bangar på juh.

Nu blev det lite mycket här, men nu hade jag tänkt sluta. tror jag ska ringa till Jenny och beklaga mig och tjata lite på henne om flytten hit...

Lev Å må..


Kommentarer
Postat av: Erika

svar: jaa, skickade den på msn :)

2008-03-13 @ 22:51:40
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0